Byta tak :D

Hej, nu i eftermiddags så har jag, pappa,
Linn och Ellen byggt upp en byggställning framför vårt hus,
för att vi ska byta tak.
Det vi har nu är inte så fint längre :)
Så om ni hör att det låter mycket någon stans så kan det vara vi ;)
I förmiddags så var jag ute och hoppade, det var jättekul.
Jag hoppade med min storasyster Linn :) <3
Vi körde en grej som vi har kommit på som heter "1,2,3, gissa vad!",
det är roligt. Jag går ju i gymnastik så därför kan jag köra massa handvolter och volter :)
Innan maten lekte ja och linn med små djur som heter hello kitty.
Superkul tycker jag, jag tror att Linn tyckte det oxå, hihi :)







Lite bilder:
Här är jag då va som har en utväxt i pannan ;p
Här är jag och lite av min syrra som tittar in ;)
Visst har jag fiiiin näsa och form på ansiktet? :)
Fina bilder va? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0